Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1380
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorธนพล วีราสา-
dc.contributor.authorวสกร จันตะดุลย์-
dc.date.accessioned2021-03-23T08:35:39Z-
dc.date.available2021-03-23T08:35:39Z-
dc.date.issued2015-12-15-
dc.identifierTP EM.049 2558-
dc.identifier.citation2558-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1380-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectEntrepreneurship Management-
dc.subjectธุรกิจ-
dc.subjectการเข้าสู่ตลาด-
dc.subjectZen collection-
dc.titleการศึกษาความเป็นไปได้ในการเข้าสู่ตลาดของธุรกิจสินค้ากลุ่ม Lifestyle carrying case ภายใต้แบรนด์ "Zen collection"-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP EM.049 2558.pdf2.37 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.