Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1380Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| eperson.contributor.advisor | ธนพล วีราสา | - |
| dc.contributor.author | วสกร จันตะดุลย์ | - |
| dc.date.accessioned | 2021-03-23T08:35:39Z | - |
| dc.date.available | 2021-03-23T08:35:39Z | - |
| dc.date.issued | 2015-12-15 | - |
| dc.identifier | TP EM.049 2558 | - |
| dc.identifier.citation | 2558 | - |
| dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1380 | - |
| dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
| dc.subject | Entrepreneurship Management | - |
| dc.subject | ธุรกิจ | - |
| dc.subject | การเข้าสู่ตลาด | - |
| dc.subject | Zen collection | - |
| dc.title | การศึกษาความเป็นไปได้ในการเข้าสู่ตลาดของธุรกิจสินค้ากลุ่ม Lifestyle carrying case ภายใต้แบรนด์ "Zen collection" | - |
| dc.type | Thematic Paper | - |
| Appears in Collections: | Thematic Paper | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| TP EM.049 2558.pdf | 2.37 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
