Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1380
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
eperson.contributor.advisor | ธนพล วีราสา | - |
dc.contributor.author | วสกร จันตะดุลย์ | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-23T08:35:39Z | - |
dc.date.available | 2021-03-23T08:35:39Z | - |
dc.date.issued | 2015-12-15 | - |
dc.identifier | TP EM.049 2558 | - |
dc.identifier.citation | 2558 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1380 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | Entrepreneurship Management | - |
dc.subject | ธุรกิจ | - |
dc.subject | การเข้าสู่ตลาด | - |
dc.subject | Zen collection | - |
dc.title | การศึกษาความเป็นไปได้ในการเข้าสู่ตลาดของธุรกิจสินค้ากลุ่ม Lifestyle carrying case ภายใต้แบรนด์ "Zen collection" | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP EM.049 2558.pdf | 2.37 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.