Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/182
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorลลิตา พรหมพยัคฆ์
dc.date.accessioned2021-03-19T06:59:48Z-
dc.date.available2021-03-19T06:59:48Z-
dc.date.issued2014-09-15
dc.identifierTP MM.020 2557
dc.identifier.citation2557
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/182-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectMarketing
dc.subjectการตลาด
dc.subjectการสื่อสารการตลาด
dc.subjectโรงเรียนนานาชาติ
dc.titleแนวทางการพัฒนาการสื่อสารด้านการตลาดของโรงเรียนนานาชาติ กรณีศึกษา: โรงเรียนนานาชาติบางกอกอินเตอร์ พรีพาราทอรี่ แอนด์เซ็คเคนดารี่สกูล = A case study in development of integrated marketing communication in international education institutions of Bangkok international preparatory & secondary school.
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.