Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/182
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ลลิตา พรหมพยัคฆ์ | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:48Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:48Z | - |
dc.date.issued | 2014-09-15 | |
dc.identifier | TP MM.020 2557 | |
dc.identifier.citation | 2557 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/182 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | Marketing | |
dc.subject | การตลาด | |
dc.subject | การสื่อสารการตลาด | |
dc.subject | โรงเรียนนานาชาติ | |
dc.title | แนวทางการพัฒนาการสื่อสารด้านการตลาดของโรงเรียนนานาชาติ กรณีศึกษา: โรงเรียนนานาชาติบางกอกอินเตอร์ พรีพาราทอรี่ แอนด์เซ็คเคนดารี่สกูล = A case study in development of integrated marketing communication in international education institutions of Bangkok international preparatory & secondary school. | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.