Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/182
Title: แนวทางการพัฒนาการสื่อสารด้านการตลาดของโรงเรียนนานาชาติ กรณีศึกษา: โรงเรียนนานาชาติบางกอกอินเตอร์ พรีพาราทอรี่ แอนด์เซ็คเคนดารี่สกูล = A case study in development of integrated marketing communication in international education institutions of Bangkok international preparatory & secondary school.
Authors: ลลิตา พรหมพยัคฆ์
Keywords: Marketing
การตลาด
การสื่อสารการตลาด
โรงเรียนนานาชาติ
Issue Date: 15-Sep-2014
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2557
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/182
Other Identifiers: TP MM.020 2557
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.