Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/182
Title: | แนวทางการพัฒนาการสื่อสารด้านการตลาดของโรงเรียนนานาชาติ กรณีศึกษา: โรงเรียนนานาชาติบางกอกอินเตอร์ พรีพาราทอรี่ แอนด์เซ็คเคนดารี่สกูล = A case study in development of integrated marketing communication in international education institutions of Bangkok international preparatory & secondary school. |
Authors: | ลลิตา พรหมพยัคฆ์ |
Keywords: | Marketing การตลาด การสื่อสารการตลาด โรงเรียนนานาชาติ |
Issue Date: | 15-Sep-2014 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2557 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/182 |
Other Identifiers: | TP MM.020 2557 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.