Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2024
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorพัลลภา ปีติสันต์-
dc.contributor.authorกนกวรรณ สุวรรณวิชัย-
dc.date.accessioned2021-03-23T09:23:36Z-
dc.date.available2021-03-23T09:23:36Z-
dc.date.issued2016-03-11-
dc.identifierTP BM.069 2558-
dc.identifier.citation2558-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2024-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการจัดการธุรกิจ-
dc.subjectแผนธุรกิจ-
dc.subjectผลิตภัณฑ์เครื่องหอม-
dc.titleแผนธุรกิจผลิตภัณฑ์เครื่องหอมแบรนด์ Zenkodo-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP BM.069 2558.pdf1.47 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.