Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2149
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorภูมิพร ธรรมสถิตย์เดช-
dc.contributor.authorวรลักษณ์ เสลานนท์-
dc.date.accessioned2021-03-23T09:45:56Z-
dc.date.available2021-03-23T09:45:56Z-
dc.date.issued2017-06-28-
dc.identifierTP MS.027 2559-
dc.identifier.citation2559-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2149-
dc.description.abstractการวิจัยศึกษาในครั-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectโทรคมนาคม-
dc.subjectการจัดการและกลยุทธ์-
dc.subjectการบริการ-
dc.subjectบริษัท เอส.ซี.พี ซิสเท็ม จำกัด-
dc.titleกลยุทธ์การพัฒนาประสิทธิภาพการบริการ แผนกบริการทางด้านเทคนิค กรณีศึกษา: บริษัท เอส.ซี.พี ซิสเท็ม จำกัด = Service development strategy, technical service and support department case study: SCP systems co.,ltd.-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MS.027 2559.pdf2.62 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.