Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2149
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
eperson.contributor.advisor | ภูมิพร ธรรมสถิตย์เดช | - |
dc.contributor.author | วรลักษณ์ เสลานนท์ | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-23T09:45:56Z | - |
dc.date.available | 2021-03-23T09:45:56Z | - |
dc.date.issued | 2017-06-28 | - |
dc.identifier | TP MS.027 2559 | - |
dc.identifier.citation | 2559 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2149 | - |
dc.description.abstract | การวิจัยศึกษาในครั | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | โทรคมนาคม | - |
dc.subject | การจัดการและกลยุทธ์ | - |
dc.subject | การบริการ | - |
dc.subject | บริษัท เอส.ซี.พี ซิสเท็ม จำกัด | - |
dc.title | กลยุทธ์การพัฒนาประสิทธิภาพการบริการ แผนกบริการทางด้านเทคนิค กรณีศึกษา: บริษัท เอส.ซี.พี ซิสเท็ม จำกัด = Service development strategy, technical service and support department case study: SCP systems co.,ltd. | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP MS.027 2559.pdf | 2.62 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.