Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2303
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorราชา มหากันธา-
dc.contributor.authorมนวรา ทรัพย์เจริญ-
dc.date.accessioned2021-03-23T09:47:54Z-
dc.date.available2021-03-23T09:47:54Z-
dc.date.issued2017-11-23-
dc.identifier.citation2560-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2303-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectNULL-
dc.titleระดับความน่าสนใจของการสื่อสารการตลาดรูปแบบต่างๆ ของตราสินค้ายูนิโคล่ผ่านสื่อดิจิทัลที่ส่งผลต่อทัศนคติของผู้บริโภค =-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM 2560.pdf1.55 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.