Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2303
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
eperson.contributor.advisor | ราชา มหากันธา | - |
dc.contributor.author | มนวรา ทรัพย์เจริญ | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-23T09:47:54Z | - |
dc.date.available | 2021-03-23T09:47:54Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-23 | - |
dc.identifier.citation | 2560 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2303 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | NULL | - |
dc.title | ระดับความน่าสนใจของการสื่อสารการตลาดรูปแบบต่างๆ ของตราสินค้ายูนิโคล่ผ่านสื่อดิจิทัลที่ส่งผลต่อทัศนคติของผู้บริโภค = | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP MM 2560.pdf | 1.55 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.