Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2436
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorพันธ์ณภัทร์ เศวตภาณุวงศ์-
dc.contributor.authorจินดารัตน์ ตั้งทีฆกูล-
dc.date.accessioned2021-03-23T09:50:26Z-
dc.date.available2021-03-23T09:50:26Z-
dc.date.issued2017-02-23-
dc.identifierTP MM.024 2559-
dc.identifier.citation2559-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2436-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการจัดการธุรกิจ-
dc.subjectสื่อออนไลน์-
dc.subjectธุรกิจร้านอาหาร-
dc.subjectอินเตอร์เน็ต-
dc.titleการศึกษาปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการร้านอาหารผ่านเครือข่ายอินเตอร์เน็ต = Factors effected on behavior food service of consumer over the internet.-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.024_2559.pdf1.72 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.