Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2436Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| eperson.contributor.advisor | พันธ์ณภัทร์ เศวตภาณุวงศ์ | - |
| dc.contributor.author | จินดารัตน์ ตั้งทีฆกูล | - |
| dc.date.accessioned | 2021-03-23T09:50:26Z | - |
| dc.date.available | 2021-03-23T09:50:26Z | - |
| dc.date.issued | 2017-02-23 | - |
| dc.identifier | TP MM.024 2559 | - |
| dc.identifier.citation | 2559 | - |
| dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2436 | - |
| dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
| dc.subject | การจัดการธุรกิจ | - |
| dc.subject | สื่อออนไลน์ | - |
| dc.subject | ธุรกิจร้านอาหาร | - |
| dc.subject | อินเตอร์เน็ต | - |
| dc.title | การศึกษาปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการร้านอาหารผ่านเครือข่ายอินเตอร์เน็ต = Factors effected on behavior food service of consumer over the internet. | - |
| dc.type | Thematic Paper | - |
| Appears in Collections: | Thematic Paper | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| TP MM.024_2559.pdf | 1.72 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
