Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/248
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ชยุต สกุลคลานุวัฒน์ | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:00:18Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:00:18Z | - |
dc.date.issued | 2014-10-08 | |
dc.identifier | TP MM.028 2557 | |
dc.identifier.citation | 2557 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/248 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | ธนาคาร | |
dc.subject | การสื่อสารการตลาด | |
dc.subject | ธนาคารกสิกรไทย | |
dc.subject | ผู้ประกอบการเอสเอ็มอี | |
dc.subject | เครื่องมือสื่อสารการตลาด | |
dc.title | แนวทางการพัฒนาการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการ ของฝ่ายบริหารการตลาดลูกค้า ผู้ประกอบการ บมจ.ธนาคารกสิกรไทย ไปยังกลุ่มผู้ประกอบการเอสเอ็มอี (SME) = The Development Guideline Integrated Marketing Communication of SME Marketing Management Department, KASIKORNBANK PLC to SME Entrepreneurs. | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.