Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/248
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชยุต สกุลคลานุวัฒน์
dc.date.accessioned2021-03-19T07:00:18Z-
dc.date.available2021-03-19T07:00:18Z-
dc.date.issued2014-10-08
dc.identifierTP MM.028 2557
dc.identifier.citation2557
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/248-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectธนาคาร
dc.subjectการสื่อสารการตลาด
dc.subjectธนาคารกสิกรไทย
dc.subjectผู้ประกอบการเอสเอ็มอี
dc.subjectเครื่องมือสื่อสารการตลาด
dc.titleแนวทางการพัฒนาการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการ ของฝ่ายบริหารการตลาดลูกค้า ผู้ประกอบการ บมจ.ธนาคารกสิกรไทย ไปยังกลุ่มผู้ประกอบการเอสเอ็มอี (SME) = The Development Guideline Integrated Marketing Communication of SME Marketing Management Department, KASIKORNBANK PLC to SME Entrepreneurs.
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.