Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/248
Title: แนวทางการพัฒนาการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการ ของฝ่ายบริหารการตลาดลูกค้า ผู้ประกอบการ บมจ.ธนาคารกสิกรไทย ไปยังกลุ่มผู้ประกอบการเอสเอ็มอี (SME) = The Development Guideline Integrated Marketing Communication of SME Marketing Management Department, KASIKORNBANK PLC to SME Entrepreneurs.
Authors: ชยุต สกุลคลานุวัฒน์
Keywords: ธนาคาร
การสื่อสารการตลาด
ธนาคารกสิกรไทย
ผู้ประกอบการเอสเอ็มอี
เครื่องมือสื่อสารการตลาด
Issue Date: 8-Oct-2014
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2557
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/248
Other Identifiers: TP MM.028 2557
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.