Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/248
Title: | แนวทางการพัฒนาการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการ ของฝ่ายบริหารการตลาดลูกค้า ผู้ประกอบการ บมจ.ธนาคารกสิกรไทย ไปยังกลุ่มผู้ประกอบการเอสเอ็มอี (SME) = The Development Guideline Integrated Marketing Communication of SME Marketing Management Department, KASIKORNBANK PLC to SME Entrepreneurs. |
Authors: | ชยุต สกุลคลานุวัฒน์ |
Keywords: | ธนาคาร การสื่อสารการตลาด ธนาคารกสิกรไทย ผู้ประกอบการเอสเอ็มอี เครื่องมือสื่อสารการตลาด |
Issue Date: | 8-Oct-2014 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2557 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/248 |
Other Identifiers: | TP MM.028 2557 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.