Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2566
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ศิริอุมา ศิริกาญจนวงษ์ | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-23T10:06:53Z | - |
dc.date.available | 2021-03-23T10:06:53Z | - |
dc.date.issued | 2018-06-25 | - |
dc.identifier | TP MM.066 2560 | - |
dc.identifier.citation | 2560 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2566 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | การตลาด | - |
dc.subject | อินสตาแกรม | - |
dc.subject | สตรี | - |
dc.subject | เสื้อผ้าแฟชั่น | - |
dc.subject | Content marketing | - |
dc.title | รูปแบบการนำเสนอ Content Marketing และความตั้งใจซื้อเสื้อผ้าแฟชั่นสตรี ผ่านช่องทางอินสตาแกรม = | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP MM.066 2560.pdf | 3.05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.