Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2566
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศิริอุมา ศิริกาญจนวงษ์-
dc.date.accessioned2021-03-23T10:06:53Z-
dc.date.available2021-03-23T10:06:53Z-
dc.date.issued2018-06-25-
dc.identifierTP MM.066 2560-
dc.identifier.citation2560-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2566-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการตลาด-
dc.subjectอินสตาแกรม-
dc.subjectสตรี-
dc.subjectเสื้อผ้าแฟชั่น-
dc.subjectContent marketing-
dc.titleรูปแบบการนำเสนอ Content Marketing และความตั้งใจซื้อเสื้อผ้าแฟชั่นสตรี ผ่านช่องทางอินสตาแกรม =-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.066 2560.pdf3.05 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.