Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2566
Title: รูปแบบการนำเสนอ Content Marketing และความตั้งใจซื้อเสื้อผ้าแฟชั่นสตรี ผ่านช่องทางอินสตาแกรม =
Authors: ศิริอุมา ศิริกาญจนวงษ์
Keywords: การตลาด
อินสตาแกรม
สตรี
เสื้อผ้าแฟชั่น
Content marketing
Issue Date: 25-Jun-2018
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2560
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2566
Other Identifiers: TP MM.066 2560
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.066 2560.pdf3.05 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.