Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2566| Title: | รูปแบบการนำเสนอ Content Marketing และความตั้งใจซื้อเสื้อผ้าแฟชั่นสตรี ผ่านช่องทางอินสตาแกรม = |
| Authors: | ศิริอุมา ศิริกาญจนวงษ์ |
| Keywords: | การตลาด อินสตาแกรม สตรี เสื้อผ้าแฟชั่น Content marketing |
| Issue Date: | 25-Jun-2018 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Citation: | 2560 |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2566 |
| Other Identifiers: | TP MM.066 2560 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| TP MM.066 2560.pdf | 3.05 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
