Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/316| Title: | กลยุทธ์ด้านภาพลักษณ์โรงแรมสีเขียวที่มีอิทธิพลต่อการบอกต่อของกลุ่ม Gen Y ในธุรกิจโรงแรม |
| Authors: | ธินีกาญจน์ แซ่ตั้ง |
| Keywords: | การตลาด ภาพลักษณ์ โรงแรมสีเขียว เจนวาย |
| Issue Date: | 16-Dec-2020 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Citation: | 2563 |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/316 |
| Other Identifiers: | TP MM.051 2563 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.