Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/317
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจิราวรรณ จันดาวาปี-
dc.date.accessioned2021-03-19T07:00:59Z-
dc.date.available2021-03-19T07:00:59Z-
dc.date.issued2020-12-16-
dc.identifierTP MM.053 2563-
dc.identifier.citation2563-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/317-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการตลาด-
dc.subjectการไฟฟ้านครหลวง-
dc.subjectภาพลักษณ์องค์กร-
dc.subjectปัจจัยทางการตลาด-
dc.titleปัจจัยทางการตลาดที่ส่งผลให้ผู้ใช้บริการมีทัศนคติที่ดีขึ้นต่อภาพลักษณ์ของการไฟฟ้านครหลวง-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.