Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/317| Title: | ปัจจัยทางการตลาดที่ส่งผลให้ผู้ใช้บริการมีทัศนคติที่ดีขึ้นต่อภาพลักษณ์ของการไฟฟ้านครหลวง |
| Authors: | จิราวรรณ จันดาวาปี |
| Keywords: | การตลาด การไฟฟ้านครหลวง ภาพลักษณ์องค์กร ปัจจัยทางการตลาด |
| Issue Date: | 16-Dec-2020 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Citation: | 2563 |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/317 |
| Other Identifiers: | TP MM.053 2563 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.