Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/317
Title: ปัจจัยทางการตลาดที่ส่งผลให้ผู้ใช้บริการมีทัศนคติที่ดีขึ้นต่อภาพลักษณ์ของการไฟฟ้านครหลวง
Authors: จิราวรรณ จันดาวาปี
Keywords: การตลาด
การไฟฟ้านครหลวง
ภาพลักษณ์องค์กร
ปัจจัยทางการตลาด
Issue Date: 16-Dec-2020
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2563
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/317
Other Identifiers: TP MM.053 2563
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.