Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/323
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพรธิดา วิจิตรเจนสกุล
dc.date.accessioned2021-03-19T07:01:03Z-
dc.date.available2021-03-19T07:01:03Z-
dc.date.issued2020-12-25
dc.identifierTP EM.028 2563
dc.identifier.citation2563
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/323-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม
dc.subjectอินสตาแกรม
dc.subjectโซเชียลมีเดีย
dc.subjectภาวะผู้ประกอบการ
dc.subjectเสื้อผ้าแฟชั่นโบฮีเมี่ยน
dc.titleการศึกษาพฤติกรรมการซื้อเสื้อผ้าแฟชั่นโบฮีเมี่ยนผ่านระบบโซเชียลมีเดีย =
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.