Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/323
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พรธิดา วิจิตรเจนสกุล | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:01:03Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:01:03Z | - |
dc.date.issued | 2020-12-25 | |
dc.identifier | TP EM.028 2563 | |
dc.identifier.citation | 2563 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/323 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม | |
dc.subject | อินสตาแกรม | |
dc.subject | โซเชียลมีเดีย | |
dc.subject | ภาวะผู้ประกอบการ | |
dc.subject | เสื้อผ้าแฟชั่นโบฮีเมี่ยน | |
dc.title | การศึกษาพฤติกรรมการซื้อเสื้อผ้าแฟชั่นโบฮีเมี่ยนผ่านระบบโซเชียลมีเดีย = | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.