Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/323
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพรธิดา วิจิตรเจนสกุล-
dc.date.accessioned2021-03-19T07:01:03Z-
dc.date.available2021-03-19T07:01:03Z-
dc.date.issued2020-12-25-
dc.identifierTP EM.028 2563-
dc.identifier.citation2563-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/323-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม-
dc.subjectอินสตาแกรม-
dc.subjectโซเชียลมีเดีย-
dc.subjectภาวะผู้ประกอบการ-
dc.subjectเสื้อผ้าแฟชั่นโบฮีเมี่ยน-
dc.titleการศึกษาพฤติกรรมการซื้อเสื้อผ้าแฟชั่นโบฮีเมี่ยนผ่านระบบโซเชียลมีเดีย-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.