Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/323
Title: การศึกษาพฤติกรรมการซื้อเสื้อผ้าแฟชั่นโบฮีเมี่ยนผ่านระบบโซเชียลมีเดีย =
Authors: พรธิดา วิจิตรเจนสกุล
Keywords: ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม
อินสตาแกรม
โซเชียลมีเดีย
ภาวะผู้ประกอบการ
เสื้อผ้าแฟชั่นโบฮีเมี่ยน
Issue Date: 25-Dec-2020
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2563
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/323
Other Identifiers: TP EM.028 2563
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.