Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/323
Title: | การศึกษาพฤติกรรมการซื้อเสื้อผ้าแฟชั่นโบฮีเมี่ยนผ่านระบบโซเชียลมีเดีย = |
Authors: | พรธิดา วิจิตรเจนสกุล |
Keywords: | ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม อินสตาแกรม โซเชียลมีเดีย ภาวะผู้ประกอบการ เสื้อผ้าแฟชั่นโบฮีเมี่ยน |
Issue Date: | 25-Dec-2020 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2563 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/323 |
Other Identifiers: | TP EM.028 2563 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.