Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3291Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| eperson.contributor.advisor | พัลลภา ปีติสันต์ | - |
| dc.contributor.author | ชุติมา อัศวปยุกต์กุล | - |
| dc.date.accessioned | 2021-03-23T10:29:43Z | - |
| dc.date.available | 2021-03-23T10:29:43Z | - |
| dc.date.issued | 2019-05-15 | - |
| dc.identifier | TP MM.046 2561 | - |
| dc.identifier.citation | 2561 | - |
| dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3291 | - |
| dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
| dc.subject | การตลาด | - |
| dc.subject | บรรจุภัณฑ์ | - |
| dc.subject | พฤติกรรมการซื้อ | - |
| dc.subject | มาส์กหน้าแผ่น | - |
| dc.title | การศึกษาถึงสิ่งที่ผู้บริโภคให้ความสนใจในบรรจุภัณฑ์ต่อการเลือกผลิตภัณฑ์มาส์กหน้าแผ่น = | - |
| dc.type | Thematic Paper | - |
| Appears in Collections: | Thematic Paper | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| TP MM.046 2561.pdf | 2.19 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
