Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3291
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorพัลลภา ปีติสันต์-
dc.contributor.authorชุติมา อัศวปยุกต์กุล-
dc.date.accessioned2021-03-23T10:29:43Z-
dc.date.available2021-03-23T10:29:43Z-
dc.date.issued2019-05-15-
dc.identifierTP MM.046 2561-
dc.identifier.citation2561-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3291-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการตลาด-
dc.subjectบรรจุภัณฑ์-
dc.subjectพฤติกรรมการซื้อ-
dc.subjectมาส์กหน้าแผ่น-
dc.titleการศึกษาถึงสิ่งที่ผู้บริโภคให้ความสนใจในบรรจุภัณฑ์ต่อการเลือกผลิตภัณฑ์มาส์กหน้าแผ่น =-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.046 2561.pdf2.19 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.