Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/334
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจิตติมา คงมานนท์
dc.date.accessioned2021-03-19T07:01:10Z-
dc.date.available2021-03-19T07:01:10Z-
dc.date.issued2021-02-11
dc.identifierTP MM.065 2563
dc.identifier.citation2563
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/334-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectการตลาด
dc.subjectตราสินค้า
dc.subjectโฆษณาแฝง
dc.subjectการรับรู้แบรนด์
dc.titleการรับรู้และการจดจำโฆษณาแฝงที่มีต่อสินค้ารถจักรยานยนต์ฮอนด้า ด้วยเทคโนโลยี Eye-Tracking =
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.