Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/334
Title: | การรับรู้และการจดจำโฆษณาแฝงที่มีต่อสินค้ารถจักรยานยนต์ฮอนด้า ด้วยเทคโนโลยี Eye-Tracking = |
Authors: | จิตติมา คงมานนท์ |
Keywords: | การตลาด ตราสินค้า โฆษณาแฝง การรับรู้แบรนด์ |
Issue Date: | 11-Feb-2021 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2563 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/334 |
Other Identifiers: | TP MM.065 2563 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.