Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/334| Title: | การรับรู้และการจดจำโฆษณาแฝงที่มีต่อสินค้ารถจักรยานยนต์ฮอนด้า ด้วยเทคโนโลยี Eye-Tracking |
| Authors: | จิตติมา คงมานนท์ |
| Keywords: | การตลาด ตราสินค้า โฆษณาแฝง การรับรู้แบรนด์ |
| Issue Date: | 11-Feb-2021 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Citation: | 2563 |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/334 |
| Other Identifiers: | TP MM.065 2563 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.