Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/348
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สมปรารถนา ศิลปวาณิชย์ | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:01:19Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:01:19Z | - |
dc.date.issued | 2015-04-28 | |
dc.identifier | TP MS.053 2557 | |
dc.identifier.citation | 2557 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/348 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | สินเชื่อ | |
dc.subject | ส่วนแบ่งการตลาด | |
dc.subject | การจัดการและกลยุทธ์ | |
dc.subject | ธนาคาร ทิสโก้ จำกัด (มหาชน) | |
dc.title | กลยุทธ์การเพิ่มส่วนแบ่งการตลาดด้านการเงินให้สินเชื่อ กรณีศึกษา ธนาคาร ทิสโก้ จำกัด (มหาชน) = Strategy to increase market share in loans case study: Tisco bank public company limited. | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.