Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/348
Title: กลยุทธ์การเพิ่มส่วนแบ่งการตลาดด้านการเงินให้สินเชื่อ กรณีศึกษา ธนาคาร ทิสโก้ จำกัด (มหาชน) = Strategy to increase market share in loans case study: Tisco bank public company limited.
Authors: สมปรารถนา ศิลปวาณิชย์
Keywords: สินเชื่อ
ส่วนแบ่งการตลาด
การจัดการและกลยุทธ์
ธนาคาร ทิสโก้ จำกัด (มหาชน)
Issue Date: 28-Apr-2015
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2557
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/348
Other Identifiers: TP MS.053 2557
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.