Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/348| Title: | กลยุทธ์การเพิ่มส่วนแบ่งการตลาดด้านการเงินให้สินเชื่อ กรณีศึกษา ธนาคาร ทิสโก้ จำกัด (มหาชน) = Strategy to increase market share in loans case study: Tisco bank public company limited. |
| Authors: | สมปรารถนา ศิลปวาณิชย์ |
| Keywords: | สินเชื่อ ส่วนแบ่งการตลาด การจัดการและกลยุทธ์ ธนาคาร ทิสโก้ จำกัด (มหาชน) |
| Issue Date: | 28-Apr-2015 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Citation: | 2557 |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/348 |
| Other Identifiers: | TP MS.053 2557 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.