Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/376
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ชญาวัต เลิศภิรมย์ลักษณ์ | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:01:39Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:01:39Z | - |
dc.date.issued | 2015-05-10 | |
dc.identifier | TP MM.036 2557 | |
dc.identifier.citation | 2557 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/376 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | การตลาด | |
dc.subject | การส่งเสริมการตลาด | |
dc.subject | สายการบินต้นทุนต่ำ | |
dc.subject | Low cost airlines | |
dc.title | การศึกษาเปรียบเทียบปัจจัยส่งเสริมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการของผู้โดยสารสายการบินต้นทุนต่ำ (Low cost airlines) = A comparative study of factor that influence the decision to market the services of passenger. (Low cost airline) | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.