Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/376
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชญาวัต เลิศภิรมย์ลักษณ์
dc.date.accessioned2021-03-19T07:01:39Z-
dc.date.available2021-03-19T07:01:39Z-
dc.date.issued2015-05-10
dc.identifierTP MM.036 2557
dc.identifier.citation2557
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/376-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectการตลาด
dc.subjectการส่งเสริมการตลาด
dc.subjectสายการบินต้นทุนต่ำ
dc.subjectLow cost airlines
dc.titleการศึกษาเปรียบเทียบปัจจัยส่งเสริมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการของผู้โดยสารสายการบินต้นทุนต่ำ (Low cost airlines) = A comparative study of factor that influence the decision to market the services of passenger. (Low cost airline)
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.