Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/376
Title: | การศึกษาเปรียบเทียบปัจจัยส่งเสริมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการของผู้โดยสารสายการบินต้นทุนต่ำ (Low cost airlines) = A comparative study of factor that influence the decision to market the services of passenger. (Low cost airline) |
Authors: | ชญาวัต เลิศภิรมย์ลักษณ์ |
Keywords: | การตลาด การส่งเสริมการตลาด สายการบินต้นทุนต่ำ Low cost airlines |
Issue Date: | 10-May-2015 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2557 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/376 |
Other Identifiers: | TP MM.036 2557 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.