Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/376
Title: การศึกษาเปรียบเทียบปัจจัยส่งเสริมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการของผู้โดยสารสายการบินต้นทุนต่ำ (Low cost airlines) = A comparative study of factor that influence the decision to market the services of passenger. (Low cost airline)
Authors: ชญาวัต เลิศภิรมย์ลักษณ์
Keywords: การตลาด
การส่งเสริมการตลาด
สายการบินต้นทุนต่ำ
Low cost airlines
Issue Date: 10-May-2015
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2557
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/376
Other Identifiers: TP MM.036 2557
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.