Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3802
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorกัญญาภัสส์ ปันจัยสีห์-
dc.contributor.authorทรรศนีย์ ฉายากุลทรัพย์-
dc.date.accessioned2021-03-23T11:05:17Z-
dc.date.available2021-03-23T11:05:17Z-
dc.date.issued2021-03-17-
dc.identifierTP BM.053 2563-
dc.identifier.citation2563-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3802-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการจัดการธุรกิจ-
dc.subjectทัศนคติ-
dc.subjectความพึงพอใจ-
dc.subjectการรับรู้ทางด้านคุณภาพ-
dc.subjectความผูกพันธ์ของผู้บริโภค-
dc.titleการศึกษาปัจจัยที่ส่งผลต่อความผูกพันในการตัดสินใจเลือกซื้อสินค้าของผู้ขายสินค้าพลาสติก ในอุตสาหกรรมพลาสติกทั่วประเทศไทย =The Study of Factors effect to Customer Engagement to Plastic Seller Purchase Intension in Thailand Plastic Industries.-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP BM.053 2563.pdf1.22 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.