Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3802
Title: การศึกษาปัจจัยที่ส่งผลต่อความผูกพันในการตัดสินใจเลือกซื้อสินค้าของผู้ขายสินค้าพลาสติก ในอุตสาหกรรมพลาสติกทั่วประเทศไทย =The Study of Factors effect to Customer Engagement to Plastic Seller Purchase Intension in Thailand Plastic Industries.
Authors: ทรรศนีย์ ฉายากุลทรัพย์
Keywords: การจัดการธุรกิจ
ทัศนคติ
ความพึงพอใจ
การรับรู้ทางด้านคุณภาพ
ความผูกพันธ์ของผู้บริโภค
Issue Date: 17-Mar-2021
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2563
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3802
Other Identifiers: TP BM.053 2563
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP BM.053 2563.pdf1.22 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.