Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3802
Title: | การศึกษาปัจจัยที่ส่งผลต่อความผูกพันในการตัดสินใจเลือกซื้อสินค้าของผู้ขายสินค้าพลาสติก ในอุตสาหกรรมพลาสติกทั่วประเทศไทย =The Study of Factors effect to Customer Engagement to Plastic Seller Purchase Intension in Thailand Plastic Industries. |
Authors: | ทรรศนีย์ ฉายากุลทรัพย์ |
Keywords: | การจัดการธุรกิจ ทัศนคติ ความพึงพอใจ การรับรู้ทางด้านคุณภาพ ความผูกพันธ์ของผู้บริโภค |
Issue Date: | 17-Mar-2021 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2563 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3802 |
Other Identifiers: | TP BM.053 2563 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP BM.053 2563.pdf | 1.22 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.