Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/383
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปิยะนุช โสภาสิน | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:01:44Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:01:44Z | - |
dc.date.issued | 2014-07-10 | |
dc.identifier | TP MM.064 2556 | |
dc.identifier.citation | 2556 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/383 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | Marketing | |
dc.subject | การตลาด | |
dc.subject | กรุงเทพมหานคร | |
dc.subject | การสื่อสารการตลาด | |
dc.subject | บุหรี่ | |
dc.subject | สำนักงานกองทุนสนับสนุนการสร้างเสริมสุขภาพ | |
dc.title | อิทธิพลการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการของสำนักงานกองทุนสนับสนุนการสร้างเสริมสุขภาพที่ส่งผลต่อการลดสูบบุหรี่ของประชาชนในเขตกรุงเทพมหานคร = Influence of integrated marketing communication of Thai health promotion foundation (Thaihealth) affect to smoking person in Bangkok. | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.