Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/383
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปิยะนุช โสภาสิน
dc.date.accessioned2021-03-19T07:01:44Z-
dc.date.available2021-03-19T07:01:44Z-
dc.date.issued2014-07-10
dc.identifierTP MM.064 2556
dc.identifier.citation2556
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/383-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectMarketing
dc.subjectการตลาด
dc.subjectกรุงเทพมหานคร
dc.subjectการสื่อสารการตลาด
dc.subjectบุหรี่
dc.subjectสำนักงานกองทุนสนับสนุนการสร้างเสริมสุขภาพ
dc.titleอิทธิพลการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการของสำนักงานกองทุนสนับสนุนการสร้างเสริมสุขภาพที่ส่งผลต่อการลดสูบบุหรี่ของประชาชนในเขตกรุงเทพมหานคร = Influence of integrated marketing communication of Thai health promotion foundation (Thaihealth) affect to smoking person in Bangkok.
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.