Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/383
Title: อิทธิพลการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการของสำนักงานกองทุนสนับสนุนการสร้างเสริมสุขภาพที่ส่งผลต่อการลดสูบบุหรี่ของประชาชนในเขตกรุงเทพมหานคร = Influence of integrated marketing communication of Thai health promotion foundation (Thaihealth) affect to smoking person in Bangkok.
Authors: ปิยะนุช โสภาสิน
Keywords: Marketing
การตลาด
กรุงเทพมหานคร
การสื่อสารการตลาด
บุหรี่
สำนักงานกองทุนสนับสนุนการสร้างเสริมสุขภาพ
Issue Date: 10-Jul-2014
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2556
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/383
Other Identifiers: TP MM.064 2556
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.