Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/383| Title: | อิทธิพลการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการของสำนักงานกองทุนสนับสนุนการสร้างเสริมสุขภาพที่ส่งผลต่อการลดสูบบุหรี่ของประชาชนในเขตกรุงเทพมหานคร = Influence of integrated marketing communication of Thai health promotion foundation (Thaihealth) affect to smoking person in Bangkok. |
| Authors: | ปิยะนุช โสภาสิน |
| Keywords: | Marketing การตลาด กรุงเทพมหานคร การสื่อสารการตลาด บุหรี่ สำนักงานกองทุนสนับสนุนการสร้างเสริมสุขภาพ |
| Issue Date: | 10-Jul-2014 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Citation: | 2556 |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/383 |
| Other Identifiers: | TP MM.064 2556 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.