Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3903
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorกัญญาภัสส์ ปันจัยสีห์-
dc.contributor.authorกชกานต์ ขาวคำ-
dc.date.accessioned2021-03-23T11:06:00Z-
dc.date.available2021-03-23T11:06:00Z-
dc.date.issued2021-03-05-
dc.identifierTP BM.045 2563-
dc.identifier.citation2563-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3903-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการจัดการธุรกิจ-
dc.subjectการยอมรับเทคโนโลยี-
dc.titleการศึกษาปัจจัยที่ส่งผลต่อความผูกพันของลูกค้าในการเลือกซื้อสินค้า ผ่านทางแอปพลิเคชั่นซีโฟร่าออนไลน์ =The factors affecting the customer engagement of purchasing products from Sephora online application.-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP BM.045 2563.pdf2.89 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.