Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3903
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
eperson.contributor.advisor | กัญญาภัสส์ ปันจัยสีห์ | - |
dc.contributor.author | กชกานต์ ขาวคำ | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-23T11:06:00Z | - |
dc.date.available | 2021-03-23T11:06:00Z | - |
dc.date.issued | 2021-03-05 | - |
dc.identifier | TP BM.045 2563 | - |
dc.identifier.citation | 2563 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3903 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | การจัดการธุรกิจ | - |
dc.subject | การยอมรับเทคโนโลยี | - |
dc.title | การศึกษาปัจจัยที่ส่งผลต่อความผูกพันของลูกค้าในการเลือกซื้อสินค้า ผ่านทางแอปพลิเคชั่นซีโฟร่าออนไลน์ =The factors affecting the customer engagement of purchasing products from Sephora online application. | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP BM.045 2563.pdf | 2.89 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.