Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3903| Title: | การศึกษาปัจจัยที่ส่งผลต่อความผูกพันของลูกค้าในการเลือกซื้อสินค้า ผ่านทางแอปพลิเคชั่นซีโฟร่าออนไลน์ =The factors affecting the customer engagement of purchasing products from Sephora online application. |
| Authors: | กชกานต์ ขาวคำ |
| Keywords: | การจัดการธุรกิจ การยอมรับเทคโนโลยี |
| Issue Date: | 5-Mar-2021 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Citation: | 2563 |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3903 |
| Other Identifiers: | TP BM.045 2563 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| TP BM.045 2563.pdf | 2.89 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
