Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3903
Title: การศึกษาปัจจัยที่ส่งผลต่อความผูกพันของลูกค้าในการเลือกซื้อสินค้า ผ่านทางแอปพลิเคชั่นซีโฟร่าออนไลน์ =The factors affecting the customer engagement of purchasing products from Sephora online application.
Authors: กชกานต์ ขาวคำ
Keywords: การจัดการธุรกิจ
การยอมรับเทคโนโลยี
Issue Date: 5-Mar-2021
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2563
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3903
Other Identifiers: TP BM.045 2563
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP BM.045 2563.pdf2.89 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.