Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/4055
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
eperson.contributor.advisor | บุญยิ่ง คงอาชาภัทร | - |
dc.contributor.author | เทพฤทธิ์ วิชญสิริ | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-14T02:28:39Z | - |
dc.date.available | 2021-06-14T02:28:39Z | - |
dc.date.issued | 2021-04-08 | - |
dc.identifier.other | TP MM.007 2564 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/4055 | - |
dc.description | 177 แผ่น | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | SERVQUA | en_US |
dc.subject | Multi-channel | en_US |
dc.subject | Omni-channel | en_US |
dc.subject | Satisfaction | en_US |
dc.subject | Loyalty | en_US |
dc.title | การพัฒนาแบบประเมินคุณภาพบริการในช่องทางการจำหน่ายอุปกรณ์ไฟฟ้า แบบ Multi-channel และ Omni-channel | en_US |
dc.title.alternative | DEVELOPMENT OF SERVQUAL SCALE IN ELECTRICAL APPAREL STORE, BOTH MULTI-CHANNEL AND OMNI-CHANNEL | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP MM.008 2564.pdf | 5.41 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.