Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/4055
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorบุญยิ่ง คงอาชาภัทร-
dc.contributor.authorเทพฤทธิ์ วิชญสิริ-
dc.date.accessioned2021-06-14T02:28:39Z-
dc.date.available2021-06-14T02:28:39Z-
dc.date.issued2021-04-08-
dc.identifier.otherTP MM.007 2564-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/4055-
dc.description177 แผ่นen_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดลen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectSERVQUAen_US
dc.subjectMulti-channelen_US
dc.subjectOmni-channelen_US
dc.subjectSatisfactionen_US
dc.subjectLoyaltyen_US
dc.titleการพัฒนาแบบประเมินคุณภาพบริการในช่องทางการจำหน่ายอุปกรณ์ไฟฟ้า แบบ Multi-channel และ Omni-channelen_US
dc.title.alternativeDEVELOPMENT OF SERVQUAL SCALE IN ELECTRICAL APPAREL STORE, BOTH MULTI-CHANNEL AND OMNI-CHANNELen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.008 2564.pdf5.41 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.