Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/4055Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| eperson.contributor.advisor | บุญยิ่ง คงอาชาภัทร | - |
| dc.contributor.author | เทพฤทธิ์ วิชญสิริ | - |
| dc.date.accessioned | 2021-06-14T02:28:39Z | - |
| dc.date.available | 2021-06-14T02:28:39Z | - |
| dc.date.issued | 2021-04-08 | - |
| dc.identifier.other | TP MM.007 2564 | - |
| dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/4055 | - |
| dc.description | 177 แผ่น | en_US |
| dc.language.iso | th | en_US |
| dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | en_US |
| dc.subject | การตลาด | en_US |
| dc.subject | SERVQUA | en_US |
| dc.subject | Multi-channel | en_US |
| dc.subject | Omni-channel | en_US |
| dc.subject | Satisfaction | en_US |
| dc.subject | Loyalty | en_US |
| dc.title | การพัฒนาแบบประเมินคุณภาพบริการในช่องทางการจำหน่ายอุปกรณ์ไฟฟ้า แบบ Multi-channel และ Omni-channel | en_US |
| dc.title.alternative | DEVELOPMENT OF SERVQUAL SCALE IN ELECTRICAL APPAREL STORE, BOTH MULTI-CHANNEL AND OMNI-CHANNEL | en_US |
| dc.type | Thesis | en_US |
| Appears in Collections: | Thematic Paper | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| TP MM.008 2564.pdf | 5.41 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
