Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/4055
Title: | การพัฒนาแบบประเมินคุณภาพบริการในช่องทางการจำหน่ายอุปกรณ์ไฟฟ้า แบบ Multi-channel และ Omni-channel |
Other Titles: | DEVELOPMENT OF SERVQUAL SCALE IN ELECTRICAL APPAREL STORE, BOTH MULTI-CHANNEL AND OMNI-CHANNEL |
Authors: | เทพฤทธิ์ วิชญสิริ |
Keywords: | การตลาด SERVQUA Multi-channel Omni-channel Satisfaction Loyalty |
Issue Date: | 8-Apr-2021 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Description: | 177 แผ่น |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/4055 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP MM.008 2564.pdf | 5.41 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.