Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/4055
Title: การพัฒนาแบบประเมินคุณภาพบริการในช่องทางการจำหน่ายอุปกรณ์ไฟฟ้า แบบ Multi-channel และ Omni-channel
Other Titles: DEVELOPMENT OF SERVQUAL SCALE IN ELECTRICAL APPAREL STORE, BOTH MULTI-CHANNEL AND OMNI-CHANNEL
Authors: เทพฤทธิ์, วิชญสิริ
Keywords: การตลาด
SERVQUA
Multi-channel
Omni-channel
Satisfaction
Loyalty
Issue Date: 8-Apr-2021
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Description: 177 แผ่น
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/4055
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.008 2564.pdf5.41 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.