Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/4055| Title: | การพัฒนาแบบประเมินคุณภาพบริการในช่องทางการจำหน่ายอุปกรณ์ไฟฟ้า แบบ Multi-channel และ Omni-channel |
| Other Titles: | DEVELOPMENT OF SERVQUAL SCALE IN ELECTRICAL APPAREL STORE, BOTH MULTI-CHANNEL AND OMNI-CHANNEL |
| Authors: | เทพฤทธิ์ วิชญสิริ |
| Keywords: | การตลาด SERVQUA Multi-channel Omni-channel Satisfaction Loyalty |
| Issue Date: | 8-Apr-2021 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Description: | 177 แผ่น |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/4055 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| TP MM.008 2564.pdf | 5.41 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
