Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/4200
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorกิตติชัย ราชมหา-
dc.contributor.authorธนากร, มูลถวิล-
dc.date.accessioned2021-12-07T08:16:56Z-
dc.date.available2021-12-07T08:16:56Z-
dc.date.issued2021-10-24-
dc.identifier.otherTP BM.055 2564-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/4200-
dc.description54 แผ่นen_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดลen_US
dc.subjectการจัดการธุรกิจen_US
dc.subjectFood deliveryen_US
dc.subjectการรับรู้ของลูกค้าen_US
dc.subjectOnlineen_US
dc.titleการศึกษาเปรียบเทียบมุมมองของการรับรู้ของลูกค้าที่มีต่อ online food deliveryen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP BM.055 2564.pdf564.88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.