Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5163
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
eperson.contributor.advisor | บุญยิ่ง คงอาชาภัทร | - |
dc.contributor.author | นริสสร สมิตเวช | - |
dc.date.accessioned | 2023-08-18T09:06:25Z | - |
dc.date.available | 2023-08-18T09:06:25Z | - |
dc.date.issued | 2566 | - |
dc.identifier.issn | TP BM.032 2566 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5163 | - |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | Mahidol University | en_US |
dc.subject | ไพรเวทแบรนด์ | en_US |
dc.subject | เฮาส์แบรนด์ | en_US |
dc.subject | ธุรกิจค้าปลีกสมัยใหม่ | en_US |
dc.title | การเปรียบเทียบระดับการรับรู้คุณภาพและทัศนคติของผู้บริโภคชาวไทย ที่ส่งผลต่อความตั้งใจซื้อสินค้าไพรเวทแบรนด์หรือเฮาส์แบรนด์ของท็อปส์ มาร์เก็ตและโลตัส | en_US |
dc.title.alternative | A STUDY OF THAI CONSUMER'S PERCEIVED QUALITY AND ATTITUDE OF PRIVATE BRAND OR HOUSE BRAND OF TOPS MARKET AND LOTUS | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP BM.032 2566.pdf | 1.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.