Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5163
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorบุญยิ่ง คงอาชาภัทร-
dc.contributor.authorนริสสร สมิตเวช-
dc.date.accessioned2023-08-18T09:06:25Z-
dc.date.available2023-08-18T09:06:25Z-
dc.date.issued2566-
dc.identifier.issnTP BM.032 2566-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5163-
dc.language.isothen_US
dc.publisherMahidol Universityen_US
dc.subjectไพรเวทแบรนด์en_US
dc.subjectเฮาส์แบรนด์en_US
dc.subjectธุรกิจค้าปลีกสมัยใหม่en_US
dc.titleการเปรียบเทียบระดับการรับรู้คุณภาพและทัศนคติของผู้บริโภคชาวไทย ที่ส่งผลต่อความตั้งใจซื้อสินค้าไพรเวทแบรนด์หรือเฮาส์แบรนด์ของท็อปส์ มาร์เก็ตและโลตัสen_US
dc.title.alternativeA STUDY OF THAI CONSUMER'S PERCEIVED QUALITY AND ATTITUDE OF PRIVATE BRAND OR HOUSE BRAND OF TOPS MARKET AND LOTUSen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP BM.032 2566.pdf1.87 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.