Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5163
Title: | การเปรียบเทียบระดับการรับรู้คุณภาพและทัศนคติของผู้บริโภคชาวไทย ที่ส่งผลต่อความตั้งใจซื้อสินค้าไพรเวทแบรนด์หรือเฮาส์แบรนด์ของท็อปส์ มาร์เก็ตและโลตัส |
Other Titles: | A STUDY OF THAI CONSUMER'S PERCEIVED QUALITY AND ATTITUDE OF PRIVATE BRAND OR HOUSE BRAND OF TOPS MARKET AND LOTUS |
Authors: | นริสสร สมิตเวช |
Keywords: | ไพรเวทแบรนด์ เฮาส์แบรนด์ ธุรกิจค้าปลีกสมัยใหม่ |
Issue Date: | 2566 |
Publisher: | Mahidol University |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5163 |
ISSN: | TP BM.032 2566 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP BM.032 2566.pdf | 1.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.