Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5163
Title: การเปรียบเทียบระดับการรับรู้คุณภาพและทัศนคติของผู้บริโภคชาวไทย ที่ส่งผลต่อความตั้งใจซื้อสินค้าไพรเวทแบรนด์หรือเฮาส์แบรนด์ของท็อปส์ มาร์เก็ตและโลตัส
Other Titles: A STUDY OF THAI CONSUMER'S PERCEIVED QUALITY AND ATTITUDE OF PRIVATE BRAND OR HOUSE BRAND OF TOPS MARKET AND LOTUS
Authors: นริสสร สมิตเวช
Keywords: ไพรเวทแบรนด์
เฮาส์แบรนด์
ธุรกิจค้าปลีกสมัยใหม่
Issue Date: 2566
Publisher: Mahidol University
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5163
ISSN: TP BM.032 2566
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP BM.032 2566.pdf1.87 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.