Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/535
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
eperson.contributor.advisor | พาสน์ ทีฆทรัพย์ | - |
dc.contributor.author | ชมภูนุช ธาวุฒิสกุล | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T09:12:38Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T09:12:38Z | - |
dc.date.issued | 2014-05-21 | - |
dc.identifier | TP MS.024 2556 | - |
dc.identifier.citation | 2556 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/535 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | Management ang Strategy | - |
dc.subject | กลยุทธ์ | - |
dc.subject | การแข่งขัน | - |
dc.title | กลยุทธ์การปรับตัวเพื่อสร้างความสามารถในการแข่งขันเมื่อผู้รับเหมาช่วงของบริษัทได้ปรับตัวมาเป็นคู่แข่ง | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP MS.024 2556.pdf | 684.46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.