Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/535
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorพาสน์ ทีฆทรัพย์-
dc.contributor.authorชมภูนุช ธาวุฒิสกุล-
dc.date.accessioned2021-03-19T09:12:38Z-
dc.date.available2021-03-19T09:12:38Z-
dc.date.issued2014-05-21-
dc.identifierTP MS.024 2556-
dc.identifier.citation2556-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/535-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectManagement ang Strategy-
dc.subjectกลยุทธ์-
dc.subjectการแข่งขัน-
dc.titleกลยุทธ์การปรับตัวเพื่อสร้างความสามารถในการแข่งขันเมื่อผู้รับเหมาช่วงของบริษัทได้ปรับตัวมาเป็นคู่แข่ง-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MS.024 2556.pdf684.46 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.