Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5384
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorกัญญาภัสส์ ปันจัยสีห์-
dc.contributor.authorมาริษา ชินบุตร-
dc.date.accessioned2024-05-14T07:13:20Z-
dc.date.available2024-05-14T07:13:20Z-
dc.date.issued2566-
dc.identifier.otherTP MM.045 2566-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5384-
dc.description42 แผ่นen_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดลen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectการรับรู้ตราสินค้าen_US
dc.subjectการรับรู้คุณค่าen_US
dc.subjectความตั้งใจซื้อen_US
dc.subjectความชื่นชอบในตัวแบรนด์en_US
dc.titleความสัมพันธ์ของ การรับรู้ตราสินค้า และความสอดคล้องในตนเองต่อแบรนด์ ที่มีผลต่อ การรับรู้คุณค่า และความชื่นชอบในตัวแบรนด์ ทำให้เกิด ความตั้งใจซื้อในบริบทสินค้าเสื้อผ้าแฟชั่นออนไลน์en_US
dc.title.alternativeThe relationship between brand awareness and self-brand congruence impacted perceived value and brand preference Thai develop into purchase intention in the context of onlineen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.045 2566.pdf1.93 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.