Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5384
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
eperson.contributor.advisor | กัญญาภัสส์ ปันจัยสีห์ | - |
dc.contributor.author | มาริษา ชินบุตร | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-14T07:13:20Z | - |
dc.date.available | 2024-05-14T07:13:20Z | - |
dc.date.issued | 2566 | - |
dc.identifier.other | TP MM.045 2566 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5384 | - |
dc.description | 42 แผ่น | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | การรับรู้ตราสินค้า | en_US |
dc.subject | การรับรู้คุณค่า | en_US |
dc.subject | ความตั้งใจซื้อ | en_US |
dc.subject | ความชื่นชอบในตัวแบรนด์ | en_US |
dc.title | ความสัมพันธ์ของ การรับรู้ตราสินค้า และความสอดคล้องในตนเองต่อแบรนด์ ที่มีผลต่อ การรับรู้คุณค่า และความชื่นชอบในตัวแบรนด์ ทำให้เกิด ความตั้งใจซื้อในบริบทสินค้าเสื้อผ้าแฟชั่นออนไลน์ | en_US |
dc.title.alternative | The relationship between brand awareness and self-brand congruence impacted perceived value and brand preference Thai develop into purchase intention in the context of online | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP MM.045 2566.pdf | 1.93 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.