Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5384
Title: ความสัมพันธ์ของ การรับรู้ตราสินค้า และความสอดคล้องในตนเองต่อแบรนด์ ที่มีผลต่อ การรับรู้คุณค่า และความชื่นชอบในตัวแบรนด์ ทำให้เกิด ความตั้งใจซื้อในบริบทสินค้าเสื้อผ้าแฟชั่นออนไลน์
Other Titles: The relationship between brand awareness and self-brand congruence impacted perceived value and brand preference Thai develop into purchase intention in the context of online
Authors: มาริษา ชินบุตร
Keywords: การตลาด
การรับรู้ตราสินค้า
การรับรู้คุณค่า
ความตั้งใจซื้อ
ความชื่นชอบในตัวแบรนด์
Issue Date: 2566
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Description: 42 แผ่น
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5384
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.045 2566.pdf1.93 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.