Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5384| Title: | ความสัมพันธ์ของ การรับรู้ตราสินค้า และความสอดคล้องในตนเองต่อแบรนด์ ที่มีผลต่อ การรับรู้คุณค่า และความชื่นชอบในตัวแบรนด์ ทำให้เกิด ความตั้งใจซื้อในบริบทสินค้าเสื้อผ้าแฟชั่นออนไลน์ |
| Other Titles: | The relationship between brand awareness and self-brand congruence impacted perceived value and brand preference Thai develop into purchase intention in the context of online |
| Authors: | มาริษา ชินบุตร |
| Keywords: | การตลาด การรับรู้ตราสินค้า การรับรู้คุณค่า ความตั้งใจซื้อ ความชื่นชอบในตัวแบรนด์ |
| Issue Date: | 2566 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Description: | 42 แผ่น |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5384 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| TP MM.045 2566.pdf | 1.93 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
