Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5386
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorกัญญาภัสส์ ปันจัยสีห์-
dc.contributor.authorพิชญาภา สุมาลุย์-
dc.date.accessioned2024-05-14T07:34:18Z-
dc.date.available2024-05-14T07:34:18Z-
dc.date.issued2566-
dc.identifier.otherTP MM.047 2566-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5386-
dc.description58 แผ่นen_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดลen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectแอปพลิเคชั่นen_US
dc.subjectความไว้วางใจของผู้บริโภคen_US
dc.subjectการตั้งใจซื้อซ้ำen_US
dc.subjectเสื้อผ้าแฟชั่นen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อความตั้งใจซื้อซ้ำเสื้อผ้าแฟชั่นผ่านแอปพลิเคชันของผู้บริโภค Generation Y ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑลen_US
dc.title.alternativeFactors affecting the intention to repurchase fashion clothing through applications of generation Y consumers in Bangkok and surrounding areasen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.047 2566.pdf1 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.