Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5386
Title: | ปัจจัยที่มีผลต่อความตั้งใจซื้อซ้ำเสื้อผ้าแฟชั่นผ่านแอปพลิเคชันของผู้บริโภค Generation Y ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล |
Other Titles: | Factors affecting the intention to repurchase fashion clothing through applications of generation Y consumers in Bangkok and surrounding areas |
Authors: | พิชญาภา สุมาลุย์ |
Keywords: | การตลาด แอปพลิเคชั่น ความไว้วางใจของผู้บริโภค การตั้งใจซื้อซ้ำ เสื้อผ้าแฟชั่น |
Issue Date: | 2566 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Description: | 58 แผ่น |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5386 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP MM.047 2566.pdf | 1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.